V for Vendetta och latte.

Slackerdag idag som vi så fint kallar det.
Jag har räknat ut att det går åt 220 kr/vecka om man köper 2 latte per dag på McDonalds, men så får man ju var 5:e på köpet om man INTE råkar slänga det där klistermärket, vilket jag brukar råka då och då.
Fast, om man har tur finns en viss snäll Johan som kan ge en ett sånt klistermärke, han är rik så det har han råd med.
Tycker att McDonalds borde sponsra mig med kaffe. Undrar föresten varför jag envisas med att köpa latte när jag egentligen tycker allra bäst om svart kaffe? Fast svaret på den frågan är att: MCDONALDS JÄVLA SVARTA KAFFE BRÄNNER MAN IHJÄL SIG PÅ, HINNER INTE VÄNTA PÅ ATT DET SKA SVALNA JÄMT.

Såg just V for Vendetta, den var bra, inte det bästa jag sett men helt klart sevärd.
http://www.imdb.com/title/tt0434409/

Ah och så har jag beslutsångest, ska jag ljusa upp håret eller göra det mörkare? :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör håret grönt(:

2009-03-10 @ 15:53:50
Postat av: Erik

Dåligt att det är blankt vid namnet när jag skriver :<

2009-03-10 @ 15:55:08
Postat av: Anonym

Mörkare!

2009-03-11 @ 16:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0