hatar illustrator.

Har gjort klart alla rester jag fått för denna vecka utom en.. måste göra en illustration i Illustrator och seriöst, det finns nog inget program jag hatar mer än det. Jag förstår verkligen Ingenting, kan inte få ut någonting av programmet.
Det är som att typ läsa kinesiska, got no clue. Det enda som händer är att jag blir otroligt irriterad över att jag inte förstår. Ärligt talat vill jag inte ens lära mig, det är ett värdelöst program för mig. HUR FAN GÖR MAN??

Illustrationer är verkligen inte min starka sida, det är så jävla enormt ointressant för mig så det finns inte. Det är sånthär som gör att jag ångrar att jag valde media från första början, usch.

Kommentarer
Postat av: Erik

Är du :@?

2009-03-18 @ 14:38:30
Postat av: Steph

as:@

2009-03-18 @ 14:39:16
URL: http://warlock.blogg.se/
Postat av: frippe

ååh ta det lurre stephilicious :D jag kan hjälpa dig ju :D förresten, det finns värre program.... FLASH! det dödar ska jag säga...........

2009-03-26 @ 20:52:42
URL: http://frippefunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0